dilluns, 20 d’agost del 2012

Ahir SÍ HAY DOLOR


Castanya del 15 que em vaig fotre ahir diumenge en BTT! Ufffff...  Portàvem una horeta de sortida amb l'Escoleta BTT i baixant "les vaques" en Nava proposa "parrilla, parrilla" i en un moment de la baixada PLAF!! Manillar als morros i cops als dos genolls. Dins el que hi ha encara he tingut molta sort perquè els assistents que van veure el vol em van dir que tela. Sort que l'aterratge no va anar més, em van venir records desagradables per un moment.

Doncs això ahir al matí res de res, després de la caiguda em feien tant de mal els talls i els cops dels llavis i els genolls que em vaig rajar i me'n vaig anar cap a casa per no entorpir les "fieres". Una dutxa, primeres cures i gel, més tard vaig anar a veure com arribaven els de la travessa del port de Sant Feliu. I a la tarda vaig anar cap a la Conca a fer els meus 550m. jejeje... Ufff... quin mal als llavis, ja sé que quan cou cura però aiixxxx...


Doncs aquest cop anirem a l'inversa. Si ahir va ser un dia descafeinat, el dissabte va estar molt bé la veritat. El dia abans havia quedat amb en Jordi González, triatleta del Club Aquàtic Xaloc per anar fins a Sant Pere Pescador i tornar. Ell aniria amb la "cabra" de triatló perquè acumular entrenaments per a l'IRONMAN de Calella del 30 de setembre. Va ser pim, pam, vam coincidir i em vaig animar a acompanyar-lo. Va ser una gran sortida, a un ritme molt alt durant TOTA l'estona. La idea no era posar-me darrera seu sinó mirar d'anar en paral·lel, i dono fe que la major part del temps va ser així, òbviament va haver moments que vaig anar darrera, de la mateixa manera que va haver moments que en Jordi va anar darrera. Va anar molt bé, perquè d'aquesta manera vam aconseguir una mitja força alta que anant sols potser no l'haguessim mantingut. Un per l'altre ens vam anar pressionant.

El recorregut: SANT FELIU DE GUÍXOLS / S'Agaró / Castell d'Aro / Platja d'Aro / Sant Antoni de Calonge / Palamós / C-31 fins a Vall-Llobrega / Mont-Ras / Palafrugell / Llofriu / girem per la GI-652 cap a Pals [aquí vam arribar a més de 50 km/h intentant xuscar un a l'altre jajajaja...] Pals / continuem per la C-31 fins a Torroella de Montgrí / creuem el poble i en direcció a Verges girem a la dreta cap a Bellcaire / Bellcaire / L'Escala / anem cap a buscar la carretera a de Sant Martí d'Empúries / seguim passant per davant el càmping la Ballena Alegre, la discoteca Fata, el càmping las Dunas i arribem a Sant Pere Pescador. Abans de creuar el Fluvià ens desviem en direcció l'Armentera per la GIV-6303, d'aquí per la GIV-6302 fins a Saldet i seguim per anar a buscar de nou la C-31, però no hi entrem i seguim per la carretera "vella" del costat fins a Viladamat / d'aquí fins a Albons i girem per anar de nou cap a la costa i passar per dins Albons, d'aquí fins a Bellcaire d'Empordà de nou i enllaçar amb un tram de carretera que ja havíem fet. Enfilem la carretera a l'inversa per anar a buscar la C-31 de Torroella a Verges / Verges / girem per la C-252 cap a Ultramort / Parlavà / Corçà / la Bisbal d'Empordà [parem a la benzinera a carregar líquids] i tornada per l'alt de la GANGA [regal d'en Jordi que em va fer perquè li vaig comentar que tant de planer era un rotllo :)))] Pujada ràpida a la Ganga, com no podia ser d'altra manera, espero en Jordi i cap a Calonge / Sant Antoni de Calonge / Platja d'Aro / Castell d'Aro / el Remei / S'Agaró i SANT FELIU DE GUÍXOLS

Al final,
Distància: 130'09 km
Temps: 3h 52'
Mitja de velocitat: 31'2 km/h

Valoració.
El vent ens va respectar força tot i anar per una zona famosa pel vent. I el sol va estar gran part del recorregut amagat darrera una boirina i això ens va anar perfecte. Ja pròxims a la Bisbal el sol va fer acte de presència amb força. Molta velocitat i per tant sortida exigent, però aquest era l'objectiu.