diumenge, 16 de setembre del 2012

TORNEM A LES ANDADES

Després d'una setmana molt spinningera, recuperem la dinàmica habitual dels caps de setmana. El dissabte al matí quedava amb en Jordi Mont de l'A.E.Matxacucaa les 9h a la BP de Sta.Cristina d'Aro. L'objectiu: tornar a la normalitat, fer una tirada en carretera.

Amb en Jordi ja ens tenim com reservat el dissabte i cadascú sabem que aquest dia de la setmana hi ha gresca. Ara portàvem força caps de setmana que no coincidíem i ja es trobava a faltar.

El recorregut: SANT FELIU DE GUÍXOLS / Santa Cristina d'Aro / [aquí ens trobem un grupet a la zona de l'hípica i ens hi afegim, van molt de tranquis, però hi ha de tots els nivells. Anem avançant i ens posem darrera el primer, un cop  Sant Miquel d'Aro ens llancem primer i ja ens quedem sols. Buuuffff primera escalfada! :-) ] Llagostera / seguim per la carretera de Girona fins a Cassà de la Selva / Llambilles / Quart  [anem cap a buscar l'autopista però sortim a l'altura de Vilablareix i tirem per la carretera de Santa Coloma cap a dins a Girona, carrer del Riu Güell, pont de Fontajau, Fontajau i cap a Sant Gregori / Ginestar de Llèmena / Llorà / seguir per la GI-531 fins al trencant amb la GI-532 que és el trencant que puja les Serres / Alt de LES SERRES / Constantins/ Bonmatí / agafem la N-141 fins al trencant amb la GI-540 que puja al MAS LLUNERS / aquí trobem un altre sparring i l'aprofitem per posar-nos una mica de pressió jejeje... Un cop passat Estanyol i a la carretera vella de Santa Coloma a Girona anem cap a Aiguaviva / Vilablareix / aquí l'sparring desisteix i nosaltres tirem cap a buscar la Creu de Palau / Fornells de la Selva / carretera que porta al polígon industrial de Campllong / anem cap a Sant Andreu Salou / carretera de Caldes a Cassà / Caldes de Malavella / Llagostera [parem un moment a la benzinera] enfilem cap a Panedes, Sant Miquel d'Aro i cap a la Font Picant / Santa Cristina d'Aro i SANT FELIU DE GUÍXOLS.

Al final,
Distància: 122'79 km
Mitja de velocitat: 28'7 km/h

Valoració.
Hem quedat xuscadillos, perquè ens hem d'enganyar, eh Jordi? Ara ja feia uns dies que no ens les fotiem i entre el recorregut, molt guapo per cert, les Serres sempre són genials, i les sèries que ens hem anat fotent, hem vist que ja toca començar de nou, però amb calma.

El diumenge, en Jordi m'havia comentat que l'Escoleta BTT volien anar a Fitor però al final no ha estat així. Hem quedat a les 8h a la BP de Sta.Cristina d'Aro. En Pipo, en Nava i en Jordi López Google de l'Escoleta BTT, en Pep Ribas, en Sergi Martínez i en David Quiñones de Bicicletes Esteve i un servidor del Platja d'Aro. Un cop allà volien el recorregut que havien fet la setmana passada que anàvem fins a Cassà a fer el circuit de la copa gironina, després fer els metges, i anar cap al Puig d'Arques per darrera i enllaçar amb el pollastre d'aquest any. Bufff... ja ens van sortir uns 67km. He suggerit fer alguna altra cosa per variar una mica, perquè la setmana anterior ja havíem tornat a fer el pollastre. Total que al final ens hem ben xuscat en gran part a l'Ardenya que ja feia dies que no la tocàvem bé, i avui el terreny estava ideal, ni sec, ni humit, al seu punt, cruixent (jajajaja...)

El recorregut: De Santa Cristina d'Aro hem anat cap a buscar la pujada de la gossera de Sant Feliu fins a Santa Escolàstica / pujar l'asfalt fins a Pedralta / anar a fer la Font de la Guilla / enganxar l'últim tram de la Murtra cap amunt / pista ampla fins a Sant Benet del Bosc [aquí en Pep Ribas ha trencat una part del seient però el tiu ha continuat fins al final, clar que sí, ja té tela]/ Creu d'en Barraquer / Sant Baldiri / pista fins al corriol del Federal / Sant Grau / cap a Cadiretes / creuem la carretera de Sant Grau de nou / cap a Can Cabanyes / baixada cap a Llagostera i el camí romàntic amb alguna variant de pujada (com no) / cap a Llagostera pel carril a carregar aigua a la font de prop del pavelló. D'aquí cap als plans de Panedes fins prop de Ca l'Aldrich i d'aquí cap a buscar la baixada, en aquest cas, del Puig dels Lladres, on hem fet la "parrilla" de torn, per sort avui ningú ha pinyat. Quina baixada que hem fet, nivellàs, nivellàs, s'ha baixat amb el ganivet a les dents. És una barreja entre tècnica, velocitat, tenir pebrots, una mica d'inconsciència i sort a cada baixada. El pobre Google ha vist com en Nava li birlava la segona posició a pocs metres del final, putadeixon!!! Ja s'ha hagut de sentir durant una bona estona la satisfacció desfermada d'en Nava jajaja... Aaaaaiiiiixxxx... Jordi, Jordi.... ja sabies el què et tocaria escoltar si et passava el què t'ha passat jajaja...

Com sempre he rigut moltíssim. Avui haig de dir que anava ben just de forces, tot i que un cop posat en situació és difícil cedir i per tant, com tots, he estat a tots els pals, bufff...

Al final,
Distància: 66'71 km

Valoració.
Cap de setmana intens, unes vuit horetes dures. Tornada a les dues pallisses del cap de setmana, una rutina que ja feia uns caps de setmana que no feia. Fa uns caps de setmana, que entre Pollo, preparació Costa Brava Raid, suport a l'exitós Circuit Infantil de BTT muntat per l'Escoleta BTT per la Festa Major de Castell d'Aro... i altres coses, que no feia tirades llargues el dissabte. Tot i la sortida dels diumenges, que aquesta sí que no me la perdo, haig de dir que aquest cap de setmana he quedat cansat, i noto que ja estic baixant del meu segon punt de forma, tan sols puc dir que TOTsuma, està clar.

De totes maneres, anirem fent, que per això no hi ha problema, per disfrutar de les aficions no cal massa, allò important és que es facin amb ganes, per la resta, sempre venen bé.