dilluns, 22 d’octubre del 2012

Tot era que havien de fer diluvis...

A la zona de la Costa Brava centre no ha estat així. Pel cap de setmana molt de cel ennuvolat, molta boira, però de descàrregues poques, potser la més forta de la nit de dissabte a diumenge, la resta res. De totes maneres entre tanta alerta, i tanta boira espessa el dissabte no vaig sortir en carretera i sí podia haver sortit en BTT però era la cojuntura ideal per dedicar unes hores a fer de boletaire, l'endemà ja sortiria en BTT.

Amb aquestes que pel dissabte res, tan sols...

  

... uns quants retjos, no dic un cistell perquè no seria veritat però sí més de quatre i menys de vint-i-cinc, els suficients pel que aquí en diem: -Una menjada! Per treure el mono, vaja! 

La tarda del dissabte una mica d'spinning i el diumenge després que els pronòstics del temps auguressin que el dia de mañana! seria lo impossible gairebé, i hauríem de posar sacs de sorra davant la porta de casa per evitar l'entrada de l'aigua, total, res a la zona. Va tocar sortida en BTT això sí, calia aprofitar que tot s'havia quedat en un bluf i que el dia anterior havia fet "festa" jeje... amb això que vaig sortir de casa cap allà a quarts de deu, l'Escoleta BTT al final havia sortit el dissabte al migdia i el diumenge no hi havia sortida grupal. Com que el terreny estava força humit i anava sol vaig decidir pujar la gossera, pujar fins a Pedralta, baixar la ruta de l'aigua fins a Can Llaurador, pujar al castell de Solius, anar cap al monestir de Solius, pujar a l'esquerra per la pista de Solius fins a l'asfalt que porta a l'abocador, baixar un corriol de prop de Roca Ponça, fer quatre "puja-i-baixes" més, enganxar la pista serra llarga, enllaçar amb la pista d'en Lara 1, la d'en Lara 2 fins a Sant Baldiri, seguir cap a Mas Cabanyes, baixar el Federal, Sant Grau, Cadiretes, Mas Cabanyes de nou, baixar cap a la "V" per girar un moment a la dreta i tirar cap a Sant Baldiri de nou, pujar cap a Creu d'en Barraquer, Can Rifà, les sorres de Sant Benet, camí romà fins al Par Aventura i baixar cap al corriol de les abelles fins a la vall de les Comes, d'aquí cap a casa.

Al final,
Distància: 36'34 km.
Temps: 2h 47'

Valoració.
Lleugeres quatre gotes baixant la ruta de l'aigua i després res. Pel recorregut que vaig triar el terreny en bones condicions. No em vaig complicar massa i va ser molt pistero, que no em barrufa gaire però em venia de gust. Ritme alegre a vegades però sobretot deixant-me anar, ara mateix estic ja una mica força saturat, les apretades amb els companys per quan surti el "pique" de torn. La forma allà està però ara ja la cosa és més de tranquis, els coets xiuladors se m'han acabat força, em queden quatre "carpinteros" i alguna "cebolleta" just per mantenir la reputació de picat jajaja... i si em pelen, felicitats, clar que sí, bona sèrie ens haurem marcat!!

Per acabar una foto que en Xavi Gimeno ha penjat al seu facebook i que m'ha agradat molt, i que com diu, reflecteix molt bé el massoquisme del bttero que tot i les condicions adverses quan la necessitat de pedalar apreta, s'ha de pedalar... i què si plou.